onsdag 30 december 2015

Summering av året som gått!

Med en dag kvar på 2015 så är det väl dags att summera vårt år.

Edvin har fyllt 2 år och Ebbe 5 år, som vi firade med våra familjer med kalas och traktortårta och en massa paket.
Vi har upplevt ett helt år i vårt hus,med alla årstider. Hunnit börja renovera en del och sakta men säkert så känns det mer och mer som vårt.
Jag har bytt avdelning och arbetsuppgifter på jobbet som jag trivs jättebra med. Tycker om att gå till mitt arbete och det är superviktigt.
I somras åkte vi till Kolmården och Bamses Värld. Och vi besökte även Liseberg och Universeum. Riktigt roligt och ett härligt minne att bära med sig.
I början på augusti fyllde Nicklas 35 år, vilket firades med att bjuda våra familjer på grillbuffé och tårta. Nicklas fick biljetter till Metallica på Ullevi som vi senare upplevde tillsammans. Ett utav de starkaste minnena jag har måste jag säga. Helt fantastiskt!
Ebbe börjar efter lite julledighet på sin sista termin på förskolan, sen blir han ett skolbarn. Min lille bebis.Jag är såklart lite stirrig inför förändringen men samtidigt ska det bli väldigt roligt för jag vet att han längtar.
Häromdagen tappade han sin första tand också, och börjar bli så stor. Mammahjärtat hinner inte riktigt med.
Edvin börjar sin sista termin på Lilla Torg. Efter sommaren börjar han i 3-årsgruppen på Stora Torg, vårt lilla hjärta börjar också bli stor.
Vi har firat min pappas 60-årsdag med några dagar i en stuga i Småland. Fiskat,grillat,spelat spel och myst tillsammans. Och en massa tid för barnen med sin mormor och morfar. Jättehärligt!
Jag är så glad att våra barn har både sin farmor & farfar och sin mormor & morfar.
Vi har firat jul i Timmele i år, tillsammans med Nicklas föräldrar, farmor Anna-Greta och Nicklas bror med familj. 
Ätit gott, spelat spel,gått på bio och träffat vänner.Precis såsom julen ska vara.

Vårt vardagsliv är allt annat än lugnt, men jag avslutar året med en tacksamhet för allt jag har.
Min fina familj som jag älskar mer än något annat. Att alla våra nära och kära får vara friska. Att vi har goa vänner båda gamla och nya bekantskaper som finns där och bryr sig.
Och till sist, med allt som händer i världen, så har vi varandra i vått och torrt.

Gott Nytt År alla! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar